در نواحی نوحه

نوحه های یوسف رحیمی

در نواحی نوحه

نوحه های یوسف رحیمی

در نواحی نوحه
رهبر معظم انقلاب(حفظه الله):
درس عاشـورا، درس فداکـارى و دیندارى
و شـجاعـت و مواسـات و درس قیـام لله
و درس محبّــت و عشـق اسـت. یکى از
درسهاى عاشورا همین انقلاب عظیم و
کبیرى‌ست که‌ شما ملت ایران پشت‌سر
حسین‌زمان و فرزند‌ ابى‌عبدالله الحسین
علیه‌السلام انجام دادید. ۱۳۷۷/۰۲/۱۸

در خون ماست غیرت سردار علقمه
هیهات اگر حسین زمان را رها کنیم...
دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۱ ب.ظ

محرم 94 / شور

اگه بارونیه چشای منِ آشفته

غمای دلمو به تو نگاه من گفته

اگه عمریه که از کرم تو می‌خونم

همه زندگی‌مو به نگاه تو مدیونم

 

با نگات به من بها دادی ، تو به قلب من جلا دادی

آقا رزق کربلا دادی ، یا حسین

از زمانی که تو هیئتم ، دادی آبرو و عزتم

اما تشنه‌ی شهادتم ، یا حسین

 

«لبیک یا ثارالله ، حسین اباعبدالله»

 ـــــــــــــــــــــــــ

اگه بی‌پناهم آقا تو پناهم می‌دی

اذن اومدن سوی خیمه‌گاهم می‌دی

دل من شده سنگ ولی تو بخوای دُر می‌شه

یعنی این روسیاه با نگاه تو حر می‌شه

 

ای امیر باوفای من ، تویی بهترین آقای من

تویی مصباح الهدای من ، یا حسین

ای بهونة حیات من ، تویی صوم من صلات من

ای سفینة النجات من ، یا حسین

 

«لبیک یا ثارالله ، حسین اباعبدالله»

ـــــــــــــــــــــــــ

تویی آقایی که همیشه آقایی کرده

تویی که یه نگات دلمو خدایی کرده

کیه که صفا و کرم تو رو نشناسه

کیه که ندونه باب الحوائج عباسه

 

این روزا اسیر غربتم ، گرچه خیلی کم سعادتم

اما حالا غرق حاجتم ، یا حسین

این روزا دارم به لب دعا ، اربعین بازم بیام آقا

پیاده نجف تا کربلا ، یا حسین

 

«لبیک یا ثارالله ، حسین اباعبدالله»

ـــــــــــــــــــــــــ

بدم اما می‌خوام برای تو نوکر باشم

چی می‌شه لایقِ دعاهای مادر باشم

چی می‌شه که منم به عشق علیِ اکبر

برسه روزی که برای تو بی‌سر باشم

 

اومدم که غرق غم بشم ، با رفیقا هم‌قسم بشم

که مدافع حرم بشم ، یا حسین

اومدم تا خیمه‌گاه تو ، به امید یک نگاه تو

جونمو بدم به راه تو ، یا حسین

 

«لبیک یا ثارالله ، حسین اباعبدالله»

ـــــــــــــــــــــــــ

بیا تو دلای ما قیامتی برپا کن

یعنی با یه نگات دلای ما رو دریا کن

دیگه خسته‌ام از بی‌وفایی و بدعهدی

دست من رو بذار تو دستای آقام مهدی

 

تا سحر می‌خوام صداش کنم ، بشینم فقط نگاش کنم

جونمو می‌خوام فداش کنم ، یا حسین

یعنی غرق تاب و تب بشم ، بی‌قرار و جون به لب بشم

جون بدم براش وهب بشم ، یا حسین

 

«لبیک یا ثارالله ، حسین اباعبدالله»

ـــــــــــــــــــــــــ

برای ظهورِ تو چرا نکردم کاری

خیلی روم سیاهه آخه آقا تو بی‌یاری

آقاجون بمیرم خیلی غریب و تنهایی

تو که منتقمِ شهدای عاشورایی

 

آبرو می‌ده به من نگات ، زنده‌ام آقا من از دعات

همه زندگی من فدات ، آقاجون

دستمو بگیر که پا بشم ، از تعلقات رها بشم

تا که یاری باوفا بشم ، آقاجون

 

«اباصالح یا مهدی ، اباصالح یا مهدی»

::

 

دریافت سبک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی