در نواحی نوحه

نوحه های یوسف رحیمی

در نواحی نوحه

نوحه های یوسف رحیمی

در نواحی نوحه
رهبر معظم انقلاب(حفظه الله):
درس عاشـورا، درس فداکـارى و دیندارى
و شـجاعـت و مواسـات و درس قیـام لله
و درس محبّــت و عشـق اسـت. یکى از
درسهاى عاشورا همین انقلاب عظیم و
کبیرى‌ست که‌ شما ملت ایران پشت‌سر
حسین‌زمان و فرزند‌ ابى‌عبدالله الحسین
علیه‌السلام انجام دادید. ۱۳۷۷/۰۲/۱۸

در خون ماست غیرت سردار علقمه
هیهات اگر حسین زمان را رها کنیم...
سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ق.ظ

الهی العفو ...

امشب میام سوی تو با آشفته حالی
با چشمای پر اشک و با دستای خالی

امشب ندارم توشه ای غیر از نداری
برگشته با پای خودش عبد فراری

::

بد کردم اما می دونم تو خوب خوبی
ای مهربون من تو ستار العیوبی

من بی پناهم ای پناه بی پناها
آخه کجا دارن جز اینجا روسیاها

::

امشب بگیر دستم رو که افتادم از پا
بدجوری رو دست خوردم از بازی دنیا

شرمندگی از تو منو خیلی سوزونده
اما مرامت من رو تا اینجا کشونده

::

تو آتیش قهرت آره باید بسوزم
اما به شوق مهر تو شب می شه روزم

من بد شدم اما با من بد تا نکردی
شرمنده ای مثل منو رسوا نکردی

::

جونم رسیده از غم دلتنگی بر لب
دارم هوای کربلا بدجوری امشب

از اشک گرم و آه سردم توشه دارم
امشب هوای دیدن شش‌گوشه دارم

دریافت سبک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی